Шановні студенти І курсу!
Вашій увазі представлені матеріали для вивчення курсу "Іноземна мова", розподілені за змістовими модулями.
Мета: практичне опанування студентами мовленнєвих умінь
на рівні, достатньому для здійснення іншомовного спілкування в чотирьох видах
мовленнєвої діяльності: аудіюванні, говорінні, читанні та письмі в типових
ситуаціях. Оволодіння іншомовного спілкування передбачає формування у них певного рівня комунікативної
компетенції.
Завдання:
засвоїти програмовий мовний матеріал як засіб оформлення або розуміння
висловлювань у процесі спілкування на рівні, визначеному стандартом, зрозуміти
комунікативні функції засобів спілкування для їх коректного вживання у
відповідних мовленнєвих ситуаціях, уміти самостійно відбирати саме ті мовні й
мовленнєві засоби, які є оптимальними для реалізації комунікативного наміру та
адекватними в соціально-функціональному плані у сфері спілкування. Кінцевою
метою програми є розвиток здібностей та здатності користуватися іноземною мовою
для досягнення комунікативних цілей.
Програму складено на основі підручника “Solutions”, який дає необхідний граматичний та лексичний матеріал, а також допомагає
розвивати всі вміння. Секція «Get ready for your exam» тренує екзаменаційні навички та вміння
студентів, готує їх до складання модульних робіт. Подальша практика
пропонується в робочому зошиті, на MultiRom і на Website окремо для студентів і викладачів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни Ви
повинні
знати: мовні
особливості, норми орфоепії, граматики, стилістики, лексику.
вміти:
розуміти інформацію як під час
безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у
звукозапису); розуміти основний зміст текстів відповідно до тематики ситуативного
спілкування, виділяючи головну думку/ідею, диференціюючи основні факти і
другорядну інформацію; вибирати
необхідну інформацію з прослуханого; використовувати лінгвістичну і
контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність; висловлюватися
відповідно до певної ситуації або у зв’язку з прочитаним, почутим, побаченим; описувати
об’єкти повсякденного оточення, події і види діяльності, в яких учень бере
участь; розповідати про повсякденне
життя, про минулу діяльність, про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного
мовлення; передати зміст книжки / фільму / вистави тощо, висловлюючи своє
ставлення / враження (обсяг висловлювання – не менше 22 речень); спілкуватися,
дотримуючись основних норм, прийнятих у
країнах, мова яких вивчається; вести бесіду з однією чи кількома особами
відповідно до комунікативної ситуації в рамках тематики визначеної програмою;
розширювати запропоновану співбесідником тему розмови, переходити на іншу тему;
адекватно поводитись у комунікативних ситуаціях, демонструючи мовленнєву
поведінку, характерну для носіїв мови (висловлювання кожного – не менше 12
реплік, правильно оформлених у мовному відношенні); читати (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному
матеріалі; знайти необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру
(значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з
рідною мовою, пояснень у коментарі); переглянути текст чи серію текстів з метою
пошуку необхідної інформації для виконання певного завдання (обсяг – 1000
друкованих знаків); заповнити анкету
тощо; написати привітання, запрошення, оголошення; написати записку –
повідомлення для друга / члена сім’ї; написати
лист-повідомлення у формі розповіді / опису, висловлюючи свої враження,
думки про особи, події, обєкти, явища,
факти (обсяг – не менше 20 речень).
Комментариев нет:
Отправить комментарий